Op de weg terug... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van leoenmarion - WaarBenJij.nu Op de weg terug... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van leoenmarion - WaarBenJij.nu

Op de weg terug...

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg

24 Mei 2012 | Singapore, Singapore

Beste allemaal,

de vlucht van Darwin naar Singapore is goed verlopen. Over een uur gaat de vlucht verder naar London. Down Under ligt achter ons en wij gaan naar Up Above. See you soon.

Groeten,
Marion en Leo

  • 28 Mei 2012 - 20:15

    Alie & Rien:

    Zo....dat zit er weer op ,uitgerust en wel...
    Dus kunnen jullie er weer tegen AAN...
    bij SARE,
    dan kunnen jullie je kunsten weer vertonen,
    van ons vast een WARME-WAPPER.
    Tot gauw...
    groetjes,
    Alie & Rien

  • 10 Juli 2012 - 14:31

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1001
Totaal aantal bezoekers 42947

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: