gestrand in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van leoenmarion - WaarBenJij.nu gestrand in Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van leoenmarion - WaarBenJij.nu

gestrand in Seattle

Door: Leo, Marion en Bowen

26 September 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Dag allemaal,

Na ruim 10 uur vliegen en een uur vertraging zitten we nu in Seattle. We hadden iets meer dan een uur overstaptijd, dus je raad het al.... de volgende aansluitende vlucht gemist (en niet zo weinig ook). Omdat alles heel erg vol is, betekent dit dat we bijna 8 uur op Seattle moeten wachten om onze vervolgvlucht te kunnen nemen, waardoor we pas laat (na middernacht) in Las Vegas zullen aankomen. Een domper... Gelukkig houdt Bowen zich meer dan goed. Er waren zelfs stewardessen die naar ons toekwamen om te zeggen dat ze nog nooit zo'n lief en rustig kindje hebben gezien. Hij heeft misschien 1 minuutje gejammerd... Bowen heeft heerlijk 2 slapjes kunnen doen aan boord van de eerste vlucht, samen ruim 2 uur geslapen.

We zitten nu bij Starbucks een kopje koffie te drinken. Wat sudoku's maken, wat internetten... Ach ja ...

• 27 September 2014 - 04:50

Mexican Hat Navajo Nation:

Stay calm, don't be alarmed, it's just a holiday, back at the funny farm!
    Chin up, you can always sleep in Sin City that never sleeps.....
    No sleep 'til Vegas!
    Every cloud has a silver lining :)
    You might win a million $$$$$$$ in the slot machines!
    Starbucks will keep you going, best of luck and safe travels.