De eerste vlucht zit erop... - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van leoenmarion - WaarBenJij.nu De eerste vlucht zit erop... - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van leoenmarion - WaarBenJij.nu

De eerste vlucht zit erop...

Door: Leo, Marion en Bowen

26 September 2015 | Verenigde Staten, Tucson

Hallo allemaal,

Dit is het eerste verslag van onze nieuwe trip Down Under.

Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday dear Marion! Happy birthday to you! Lieve mama, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

jhyb mnjh6u000.6*// nbbbb

Na rond 14.00 uur Nederlandse tijd op vrijdag 25 september 2015 vanaf Schiphol te zijn vertrokken, zitten we nu na een vlucht van ruim 10 uur te wachten op de luchthaven van Hong Kong. We hebben hier ruim 6 uur wachttijd. De tijd gaan we doden met luieren, cappucino drinken, slenteren en een beetje wegdommelen. Nu moeten we nog 3,5 uur wachten voordat onze vlucht vertrekt naar Brisbane.

Het eerste deel is tot nu toe goed verlopen. Bowen heeft zich prima gedragen. Vermaak en afleiding genoeg in het vliegtuig. Het eten was hij absoluut niet dol op. Goed dat we voor hem nog wat rozijntjes hadden meegenomen.

Marion en Leo zijn lekker moe. Relatief weinig slapen en de tijd staat nu al weer op de kop. De tijd in Hong Kong is 6 uur later dan in Nederland. Daar komt straks nog weer een paar uur bij zodra we onze eindbestemming hebben bereikt.

Vanuit Hong Kong wensen we jullie allen een heel goed weekend en tot het volgende bericht!

Liefs van Marion, Leo en Bowen.

• 26 September 2015 - 12:06

Oma Buning:

Hoi MLB

Van harte gefeliciteert
    en een dikke knuffel.
    van Oma.
    Ik ben blij dat het goed gaat.
    Tot de volgende verslag.
    groetjes Oma.

• 27 September 2015 - 11:17

Henk:

Hoi Marion, Leo en Bowen

Fijn om van jullie te horen! Nu wij dit lezen nemen we aan dat jullie op de bestemming zijn en wensen jullie een hele fijn vakantie toe. Lieve groetjes van Paps (Opa) en Ria