kamperen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van leoenmarion - WaarBenJij.nu kamperen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van leoenmarion - WaarBenJij.nu

kamperen

Door: Bowen

Blijf op de hoogte en volg

01 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

Even een kort berichtje! Het kamperen gaat geweldig! We hebben grappig genoeg niets gemerkt van het onweer in Brisbane. Gisteren zijn we naar de koala sanctuary geweest en Bowen vond het geweldig! Straks gaan we vliegtuigjes kijken in het Caboolture Warplane museum.

Liefs van ons!

  • 01 Oktober 2015 - 13:10

    Oma Buning:

    LMB

    Wat leuk zo een koala beertje
    Bowen heeft hier veel plezier van
    en ik denk dat het een heel lief
    beest is.

    groetjes Oma
    en een knuffel.

  • 02 Oktober 2015 - 00:01

    Lidia Flentrop:

    Hai family,

    Wat leuk om te lezen dat jullie het goed hebben. Koala sancionary, ik kan me goed herinneren hoe leuk het is die gave beestjes in de boom te zien. ik kan me goed voorstellen dat jullie en vooral ook Bowen en jullie weer van Bowen enorm genieten.
    Ga zo door, ik zie uit naar meer van dat goede nieuws!
    groetjes en tot spoedig in Nederland waar het vanmorgen al mistig was, de herfst komt eraan..., Lidia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 42945

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: