De eerste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van leoenmarion - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Brisbane, Australië van leoenmarion - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: alledrie

28 September 2015 | Australië, Brisbane

Goedenavond allemaal!,

Na twee daagjes uitrusten en proberen in het Australisch ritme te komen, even een kort verslagje.

Het tweede deel van de reis (Hongkong - Brisbane) verliep vlekkeloos, behalve het extra uurtje vertraging... 7,5 uur wachten is dan best lang! Gelukkig werd dit in Brisbane goedgemaakt, omdat we binnen het kwartier door de douane waren en onze koffers hadden. Een record voor de strenge Australische douanebegrippen! Ook de taxi was er snel, zodat we nog geen 5 kwartier later al in onze hotelkamer waren. Een heel fijn hotel met alles erop en eraan!

Een relatieve korte nacht volgde vanwege jetlag en niet-slapende Bowen... Het ontbijt was lekker, maar hier weer weigerde Bowen wat te eten... 's Middag wat geshopt en later wat gewandeld. 's Avonds ook lekker gegeten, althans dat gold alleen voor Leo en Marion. Ook nu had Bowen geen zin.

Afgelopen nacht sliepen we alle drie beter en langer, wat ook een goede invloed had op de eetlust van Bowen. Vanmorgen lekker zwemmen bij South Bank (groot openbaar zwembad met fonteintjes, opgespoten strand, barretjes etc.). Geweldig! Daarna een ijsje en poffertjes, vervolgende wandelen door de Botanic Gardens en zelf glijden van de glijbaan (dit laatste gold alleen voor Bowen). Wat hebben die Australiërs het toch goed voor elkaar, ook voor de allerkleinsten! Na lekker eten en lekker drinken (bierproeverij van Australische brouwerij) liggen we nu languit op bed "The Hobbit, deel 3" te kijken op tv (free films on demand). Bowen slaapt heerlijk!

Morgen gaan we de camper ophalen en gaan we rondreizen. Als het goed is hebben we mobiele wifi in de camper, dus we zullen snel weer een berichtje plaatsen met fotootjes dit keer!

Welterusten voor straks :-))

Liefs van ons!

• 30 September 2015 - 03:39

Lidy :

Goedemorgen lieverds,
    Het is hier nu 03:34 en ik ben wakker om straks te gaan werken. Jullie woorden "klinken" weer als één groot avontuur Down Under. Geniet er lekker van met z'n allen.

Liefs en een dikke knuffel van mij

• 30 September 2015 - 10:24

Oma Buning:

hallo met Oma

Hoe gaat het nu met bowen
    eet hij al weer een beetje?
    Ik denk dat hij nog een beetje
    nog van slag is.
    Ik wen s jullie nog een prettige
    dagen toe.

liefs Oma.